to snekkere
 
Utvikling og oppfølging

På en varig tilrettelagt arbeidsplass får du oppfølging i arbeidet for å sikre at du trives og utvikler deg. Arbeidet tilpasses den enkelte arbeidstaker, og kan foregå internt, eksternt hos en arbeidsgiver, eller som en kombinasjon. Vi har et stort nettverk og kan derfor bidra til å finne en jobbsituasjon som passer til deg. Som arbeidsdeltaker i TA er du ansatt i henhold til arbeidsmiljøloven, og du har en arbeidskontrakt. TA kan også fungere som et springbrett til ordinært arbeidsliv.

Arbeidsarenaer og muligheter

Som ansatt i Tilrettelagt arbeid får du tilbud om jobb på en av våre interne arbeidsarenaer som snekkerverksted, søm- og skinnavdeling, bruktbutikk og kantine, eller ulike serviceoppgaver ute og inne. Andre arbeidsoppgaver kan tilrettelegges ut fra dine ønsker og interesser. Ansatte kan få permisjon i inntil 6 måneder for å prøve jobbmuligheter i en annen bedrift gjennom vårt samarbeid med bedrifter i mange bransjer.

Opplæring og kurs

Ansatte i Tilrettelagt arbeid får relevant opplæring innenfor det fag- eller yrkesområdet de jobber innenfor. I tillegg tilbyr vi ulike kurs, opplæring og fysisk aktivitet.

Søknadsprosess

For å søke stilling hos oss må du kontakte NAV, som vil bistå deg med å ordne det praktiske med søknaden.

Tilrettelagt arbeid gir deg muligheten til å utvikle dine ferdigheter og bygge en meningsfull arbeidshverdag. Ta gjerne kontakt med oss for en samtale og omvisning!